Вітаємо Вас на сайті газети "Гірник" ДП "Львіввугілля".
Вітаю Вас, Гість
Головна » 2017 » Лютий » 28 » ВЧАСНА ПІДГОТОВКА ОЧИСНОГО ФРОНТУ
14:07
ВЧАСНА ПІДГОТОВКА ОЧИСНОГО ФРОНТУ

На шахті "Великомостівська" (дирек­­тор Андрій КУЦ) цього­річ пла­нуєть­ся здати в експлуатацію дві потужні ла­ви по пласту  n8 "Межирі­чан­ський", а про­­­хід­­ники готують нові очис­ні за­бої по плас­­ту  n7н  "Сокаль­сь­кий" на наступні роки.

 Підготовлена гірничими роботами у жовтні 2016 року лава №416 із запасами твердого палива 128 тис. тонн, потужністю пласта 1,6 м та довжиною 184-50 м.  Пла­нує­ться, що добове навантаження на цей забій сягатиме понад 900 тонн, тому швид­ке введення його в експлуатацію дозво­лить покращити економічний стан під­при­єм­ства. Технічний директор ДП "Львів­-вугілля" Олег Акімов та головний маркшей­дер Віра Саган перевіряли готовність ви­роб­ки до монтажу. Складено детальний пе­релік робіт, що потрібно провести, зокре­ма, підривку в окремих місцях дільничних штреків для забезпечення зазорів, пере­кріп­лення на основному горизонті  ста мет­рів виробки для облаштування  навантажувального пункту. Програма розвитку гірни­чих робіт на 2017 рік передбачала введен­ня лави в червні, проте згідно з оператив­ним графіком введення лави, за умови частко­вого оновлення обладнання, вба­чає­ться можливим розпочати видобуток в кінці квітня 2017 року.

Щоб  забезпечити  стабільну роботу ла­ви №416, потрібен надійний транспорт­ний ланцюжок, адже дальність маршруту доставки гірничої маси від місця заванта­ження до ствола понад 1600 м. Спеціалісти підприємства розробили інвестпроект на суму 26,915 млн грн, в якому передбачено 16,7 млн грн для закупівлі лавного конвеє­ра СП-250.11.02 (довжиною 188 м), двох аку­муляторних батарей ТНЖ-350 до елект­ровозів АМ-8Д та капремонту 100 секцій 2М-87УМН. Крім того, у новий забій буде перемонтовано обладнання з попе­редньо відпрацьованих лав.

- Батареї електровозів експлуатуються вже тривалий термін, наявне очисне об­лад­нання неодноразово перемонто­вується з лави в лаву без проведення капітального ремонту в повному обсязі в зв'язку з від­сутністю коштів, - розповідає головний тех­нолог шахти Сергій Касьянов. - Варто заз­на­­чити, що наступною повинна запра­цюва­ти лава №417 (запаси  215 тис. тонн, потужність пласта 1,57 м, довжина 180-90м, пла­нове добове навантаження понад 900 тонн), транспортування вугілля з якої вестиметься по тим самим штрекам, без додаткових ви­­трат на конвеєрну лінію.

ДПР №1 під керівництвом Миколи Лі­нинського, бригадир Теодор Венгель, готує лави №№109 та 117, але зараз у зв'язку із виробничою необхідністю гірники працю­ють у забої першого  північного вентиляційного штре­ку. У середині  лютого  колектив ДПР №2 (начальник Володимир Приходько, бри­гадир Віктор Васьків) завершили ве­дення 114  бортового й  оконтурюючого шт­ре­ків, а після ремонту комбайну 1ГПКС-01 прокла­датимуть 114 конвеєрний штрек про­тяж­ністю 730 метрів.

Марія ЛУЦЕНКО

На фото: (зліва направо) електро­слю­сар Назар Гавалко та учень машиніста ГВМ Ми­хайло Стефанюк ремонтують живиль­ник комбайну 1-ГПКС-01.

: | Додав: admin | Рейтинг: 5.0/1
Зробити безкоштовний сайт з uCoz