Вітаємо Вас на сайті газети "Гірник" ДП "Львіввугілля".
Вітаю Вас, Гість
Головна » 2016 » Вересень » 28 » КРАЩА СЕРЕД ДОПОМІЖНИХ
10:23
КРАЩА СЕРЕД ДОПОМІЖНИХ

Саме такою за підсумками ро­боти у цьому році з нагоди Дня шах­таря визнано допоміжну дільницю шахтного транспорту шахти "Відродження", яку очолює молодий гірни­чий інженер Станіслав МЕВША.

- Особливістю нашого вугільного під­­приємства є те, що транспортування гірничої маси, породи, доставка пра­цівників на робочі місця, спуск-підйом матеріа­лів під землею відбувається за допомо­гою електровозної відкатки, - ін­форму­вав начальник дільниці. - А дов­жина кон­веєрної  лінії - понад  500 мет­рів. То­му схема транспортування є  доволі складною. Забезпечити її без­аварійну роботу, щоб основні шахтні дільниці змогли виконати план - наше завдання.

На дільниці шахтного транспорту за­діяно 137 гірників таких професій, як ма­шиніст підземних установок, машиніст еле­ктровозу,  гірник  з ремонту гір­­­­ничих ви­робок, гірничий  робітник, стов­­­­бурові, ма­шиністи конвеєрних ліній.

За робочий стан техніки та ме­ханіз-мів відповідає механік ДШТ Андрій Фари­на.У роботі - п'ять  електровозів АМ-8Д, три   конвеєра  1Л80, лебідка  БЛ-1200, 160  вагонеток  ВГ-2,5. Два ро­ки тому прид­бані батареї нового поко­лін­ня КЛМ-400  виробництва  заводу "Аль­­терна­тивні  джерела  струму" (м. Ве­­ликі Мос­ти), також в експлуатації акумулятори типу 112ТНЖ-350У5 та ТНШ-350Р.

- Напрямків роботи дільниці - ба­га­то, тому бригадирів кілька, -  роз­повідає Станіслав  Сергійович. - У ма­ши­ні­стів електровозів  велика відпо­­ві­даль­­ність не  лише  безпосередньо  за маневрові ро­боти, а  й  за безпеку гір­ників. Брига­дир  машиністів - досвід­чений  спеціа­ліст  Ярослав  Дзвінчук.  Ре­монт електровозів - за бригадою Воло­ди­ми­ра Іван­цева. Варто  згадати  й елект­ро­слюсаря Бог­дана  Паску,  чиї  "зо­лоті" ру­­­ки здатні ліквідувати  най­склад­ніші  поломки. За ре­візію, ремонт рейкової ко­лії протяж­ніс­тю 2000 м відповідає бри­гада ГРГВ Володимира Тереха. Ак­цент на прави­ла техніки безпеки - пов­сяк­часний,  то­му  важко  пе­реоцінити роль під­земних гір­ничих майстрів Ігоря Нім­ця  та  Олега Пан­чука. Ста­ла робота кон­­­веєрної  лі­нії від тех­комплексу до породного відвалу - це заслуга по­верх­невого гірничого майст­ра Яросла­ва Котиса, людини, чиє ставлення до ро­­боти, відчуття  від­по­ві­да­льності за до­ручену  справу - приклад для усіх нас.

Найбільший  обсяг  робіт ДШТ - це на­вантаження вагонів гірничою масою з лави №432 та південного штреку, де ве­дуться прохідницькі роботи, транспор­­­­тування  її  до  вугільного перекиду, під­няття  скіпами на  поверхню, де на тех­комплексі вилучається порода та кон­веє­ром доставляється на вугіль­ний відвал. Також щодня доводиться спус­кати у забої матеріали, запчастини, до­­во­зи­ти  до  місця  праці  робітників. Пра­ців­ники ДШТ добре розуміють, що збій на будь-якому з цих етапів - непри­пус­тимий та  прикладають  максимум зу­силь, щоб транспортні  артерії шахти функ­ціону­вали справно.

 

Марія ЛУЦЕНКО

 

: | Додав: admin | Рейтинг: 5.0/1
Зробити безкоштовний сайт з uCoz