07:42 ПОДЯКА ЗА СУМЛІННУ ПРАЦЮ | |
Цьогоріч з нагоди професійного свята гірників нагрудними знаками "Шахтарська слава" І ступеня відзначено працівників залізниці - Вантажно-транспортного управління ДП "Львіввугілля", що з'явилося у структурі шахтарського об'єднання ще на зорі будівництва шахт понад шістдесят років тому. Саме його коліями доправляли на будівельні майданчики майбутніх копалень матеріали та устаткування й по цих же залізничних артеріях курсує від шахт до споживачів або й за складнішим маршрутом - від шахти до збагачувальної фабрики й потім на енергетику - прибузьке вугілля. Самі працівники ВТУ стверджують, що у них два професійних свята - День шахтаря та День залізничника. Адже в складних фінансових умовах оперативно забезпечити транспортування гірничої маси, зберегти фахові кадри, підтримуючи у належному стані рухомий склад, сімдесят кілометрів залізничної колії, вагове господарство - завдання для колективу справжніх професіоналів. Головний інженер Володимир Лакін та машиніст крана Юрій Танчук - саме з таких. Обидвоє працюють в управлінні ще з вісімдесятих років. Володимир Лакін - син знаного шахтаря, бригадира вуглевидобувників шахти "Бендюзька" Віктора Лакіна, чия звитяжна праця у вибоях була відзначена дуже вагомими на той час нагородами - орденом Трудового Червоного прапора та орденом Жовтневої революції. Але його сини обрали інший шлях. Услід за старшим братом Вадимом Володимир вступив у Львівський залізничний технікум, після закінчення якого його скерували у Білоруський інститут інженерів транспорту. У ВТУ розпочинав слюсарем третього розряду і роками, набуваючи професійного та управлінського досвіду, сходив кар'єрними сходинками і вже сімнадцять років-головний інженер управління. У його компетенції -координація роботи служб рухомого складу, колії та зв'язку. А справжньою віддушиною від робочої рутини є малювання: акварелі Володимира Вікторовича - бажаний подарунок для друзів. Так реалізовує мрію дитинства - бути художником. Але про вибір професії не шкодує - шахтарська залізниця стала доброю школою життя, подарувала багато цікавих зустрічей й приналежність до двох овіяних своєрідною трудовою романтикою професійних спільнот - вугільників та залізничників. Юрій Танчук в управлінні з 1980 року. Після школи закінчив курси машиністів локомотива, відслужив у армії, трохи попрацював у вузлі зв'язку і потрапив у ВТУ. Спочатку учнем машиніста локомотива, помічником, а потім став машиністом крана. Професія непроста, а оплата праці - посередня, тому наприкінці дев'яностих звільнився: шукав кращої долі по світах, проте у середині 2000-х повернувся на залізницю. На сьогодні має майже тридцять років робочого стажу. - За допомогою крану КДЕ-253 ведуться роботи з ремонту та зачистки під'їзної колії, вивантажуються-розвантажуються вагони, тобто щодня є певна ділянка роботи, - розповідає Юрій Олександрович. - За свій вік вугілля навантажив, мабуть, з пару мільйонів тонн. На жаль, із трудовою зміною зараз біда - молодь не тримається: тільки чогось навчиш - розраховуються. Я маю вже досвід, і твердо вирішив, що моє місце - тут, у ВТУ, тому працюю на совість, маю задоволення від добре виконаної роботи. ...Напевне, це головне у житті - отримувати задоволення від своєї праці, здобути майстерність, а разом з тим - і повагу колег. А "Шахтарська слава" для досвідчених залізничників - це символ цієї поваги і подяка за багаторічну роботу на благо шахтарського краю. Марія ЛУЦЕНКО На фото: головний інженер ВТУ Володимир Лакін та машиніст крана Юрій Танчук.
| |
|