13:02 ВУГІЛЬНА ЗАЛІЗНИЦЯ | |
Вантажно-транспортне управління - важлива ланка у структурі ДП "Львіввугілля". Силами колективу управління здійснюється залізничне сполучення між шахтами, збагачувальною фабрикою ПАТ "Львівська вугільна компанія" та споживачами твердого палива. Про підсумки роботи управління з початку 2015 року - у інтерв'ю з начальником ВТУ Олександром БАРНОЮ. - Олександре Юлійовичу, як спрацювало ВТУ з початку року? - Переважна більшість наших перевезень пов'язані з твердим паливом, тому виконання планових показників напряму залежить від роботи вугільних шахт. Незважаючи на неритмічну роботу збагачувальної фабрики та проблеми з підтвердженням заявок від енергетиків, за дев’ять місяців 2015 року навантаження вугілля в вагони "Укрзалізниці" склало 1 млн 548 тис тонн, що становить 105,2% плану, а виробіток на одного працюючого - 108,8 %. Завдяки цьому підприємство має позитивний фінансовий результат, що дуже важливо у сучасних непростих економічних умовах.
- Шахтарська залізниця працює на чималій території… - Зараз працівники ВТУ обслуговують 74 кілометри залізничних колій, п'ять станцій - Червоноград, Гірник, Соснівка, ПАТ "Львівська вугільна компанія", шахта "Зарічна", 147 стрілочних переведень та 40 переїздів. Постійно в роботі два локомотиви, для оперативності деколи залучаємо третій, а загалом на балансі управління їх дев’ять. А також 230 вагонів, з них 207 напіввагонів, два крана на залізничному ходу та інша колійна техніка. - Яким чином підтримуєте у робочому стані такий великий технічний парк? - Увесь рухомий склад вже давно вдвічі-втричі перевищив за термінами свій робочий ресурс. Але ми повинні виконувати свою роботу, тому на початку кожного року розробляємо програму з ремонту локомотивів, вагонів, кранів, де помісячно запланований ремонт певної кількості оди-ниць. Усі роботи виконує наше депо. Зокрема, проводимо планові капітальні ремонти усіх локомотивів, вагонів, напіввагонів та кранів на залізничному ходу, що значно економить кошти на обслуговування техніки. Через те, що наш основний вантаж - гірнича маса - є досить абразивна, швидко псується не так ходова, як кузов вантажних вагонів. Тому і ремонтуємо їх поточно. Скажімо, постійно у роботі є 180 напіввагонів, а за вересень місяць приведено до ладу двадцять з них. - Залізнична колія теж потребує догляду… - Це наша зона відповідальності, й для безпеки залізничного руху служба колії, що є у складі управління, регулярно виконує заміну шпал, рейок, підбивку, профілактичний ремонт колії, очищення від бруду, приводить у належний вигляд наші станції. Служба сигналізації, зв'язку і енергопостачання займається обслуговуванням стрілочних переводів, сигналізацією колії. Служба вантажної та експлуатаційної роботи (чергові по станціях і диспетчери) організовують доставку вагонів на шахти й здачу вагонів на здаточних станціях. На збагачувальній фабриці ПАТ "Львівська вугільна компанія" та на кожній шахті ми маємо вагове господарство. Загалом є 14 вагонних ваг, 8 з яких - електронні. Є спеціальна бригада, що відповідає за нормальну роботу ваг і своєчасно ремонтує їх. Таким чином, ВТУ зберігає достатній технічний та кадровий ресурс для перевезення будь-яких обсягів вугілля, видобутого з прибузьких надр. Напередодні нашого професійного свята - Дня залізничника хочу привітати увесь колектив управління, подякувати за високий професіоналізм, побажати працівникам міцного здоров’я та добробуту в родинах. Марія ЛУЦЕНКО На фото: (зліва направо) електрогазозварювальник Сергій Зайцев та слюсарі-ремонтники Віталій Оліярник та Ярослав Блонський. | |
|