Вітаємо Вас на сайті газети "Гірник" ДП "Львіввугілля".
Вітаю Вас, Гість
Головна » 2015 » Листопад » 13 » ВУГІЛЬНА ЗАЛІЗНИЦЯ
13:02
ВУГІЛЬНА ЗАЛІЗНИЦЯ

Вантажно-транспортне  управління  -  важлива  ланка  у  структурі ДП "Львіввугілля". Силами колективу управління здійснюється за­лізничне сполучення між шахтами, збагачувальною фабрикою ПАТ "Ль­вівська вугільна компанія" та споживачами твердого палива. Про підсумки ро­боти управління з початку 2015 року - у інтерв'ю з началь­ником ВТУ Олександром БАРНОЮ.

-  Олександре  Юлійовичу,  як спрацювало ВТУ з початку року?

- Переважна  більшість наших пе­ревезень  пов'язані  з твердим па­ли­вом, тому виконання планових по­­каз­ників напряму залежить від роботи вугільних шахт. Незважаючи на не­ритмічну роботу збагачувальної фаб­рики та проблеми з підтвердженням зая­вок від енергетиків, за  дев’ять мі­сяців 2015 року  навантаження вугілля в вагони "Укрзалізниці" склало 1 млн 548 тис тонн, що становить 105,2% пла­­ну, а виробіток на одного працю­ю­чого - 108,8 %. Завдяки цьому під­при­ємство має позитивний фінансо­вий результат, що дуже важливо у сучасних непрос­тих економічних умовах.

 

- Шахтарська залізниця працює на чималій території…

- Зараз працівники  ВТУ обслу­говують 74 кілометри залізничних ко­лій, п'ять станцій - Червоноград, Гір­ник, Соснівка, ПАТ "Львівська вугільна ком­панія", шахта "Зарічна", 147 стрі­лочних переведень та 40 переїздів.  По­стійно  в  роботі два локомотиви, для оперативності деколи залучаємо третій, а загалом на балансі управлін­ня їх дев’ять. А також 230 вагонів, з них  207 напіввагонів, два крана на залізничному ходу та інша колійна техніка.

- Яким чином підтримуєте у ро­бочому стані такий великий тех­ніч­ний парк?

- Увесь рухомий склад вже давно вдвічі-втричі перевищив за термінами свій робочий ресурс. Але ми повинні виконувати свою роботу, тому на початку кожного року розробляємо про­граму з ремонту локомотивів, ва­гонів, кранів, де помісячно запла­но­ваний ремонт певної кількості оди­-ниць. Усі роботи виконує наше депо. Зокрема, проводимо планові капі­тальні ремонти усіх локомотивів, ваго­нів, напіввагонів та кранів на залізничному ходу, що значно економить кошти  на  обслуговування  техніки. Через те, що наш основний ван­таж - гір­нича маса - є досить абразив­на, швидко псується не так ходова, як ку­зов вантажних вагонів. Тому і ремон­туємо їх поточно. Скажімо, по­стій­но у ро­боті  є 180 напіввагонів, а за вере­сень місяць приведено до ладу двад­цять з них.

- Залізнична колія теж потребує догляду…

- Це наша зона відповідальності, й для безпеки залізничного руху  служ­ба колії, що є у складі управління, ре­гу­лярно виконує заміну шпал, рейок, підбивку, профілактичний ремонт ко­лії, очищення від бруду, приводить у належний вигляд наші станції.

Служба сигналізації, зв'язку і енер­го­пос­та­чання займається обслу­г­ову­ван­ням стрілочних переводів, сигна­лізацією колії.

Служба вантажної та експлуата­ційної роботи (чергові по станціях і диспетчери) організовують доставку вагонів на шахти й здачу вагонів на здаточних станціях. На збагачувальній фабриці ПАТ "Львівська вугільна ком­панія" та на кожній шахті ми маємо вагове господарство. Загалом є 14 вагон­них ваг, 8 з яких - електронні. Є спеціальна бригада,  що відповідає за нормальну роботу ваг і своєчасно ремонтує їх. Таким чином, ВТУ зберігає дос­татній технічний та кадровий ресурс для перевезення будь-яких обсягів вугілля, видобутого з прибузьких надр.

Напередодні нашого професій­ного свята  - Дня залізничника хочу привітати увесь колектив управління, подякувати за високий професіо­на­лізм, побажати працівникам міцного здо­ров’я та добробуту в родинах.  

Марія ЛУЦЕНКО

На фото: (зліва направо) елект­ро­газозварювальник Сергій Зай­цев та слюсарі-ремонтники Віта­лій Оліяр­ник та Ярослав Блон­ський.

: | Додав: admin | Рейтинг: 5.0/1
Зробити безкоштовний сайт з uCoz