Вітаємо Вас на сайті газети "Гірник" ДП "Львіввугілля".
Вітаю Вас, Гість
Головна » 2016 » Листопад » 29 » ЗАВДАННЯ ВИКОНУЄМО У ПОВНОМУ ОБСЯЗІ
09:19
ЗАВДАННЯ ВИКОНУЄМО У ПОВНОМУ ОБСЯЗІ

Вантажно-транспортне управління вже понад шість десятиліть здій­с­нює  залізничне  сполучення  між шахтами, збагачувальною фаб­ри­кою ПАТ "Львівська вугільна компанія" та споживачами твердого па­лива.

- Більше дев'яноста відсотків на­ших перевезень - це транспортування твердого палива. За підсумками січня-жовтня ми виконали план навантажен­ня вугілля у вагони Укрзалізниці стовід­сот­ково, перевезено 2,1 млн тонн ванта­жів, а вантажообіг становив 17,9 млн тн/км,- інформував начальник ВТУ Олександр БАРНА. - Виконання пла­нових показників ВТУ напряму залежить від роботи вугільних шахт, план розрахо­вує­ться згідно з річними планами ви­добутку вугілля на шахтах держ­підпри­єм­ства, тому будь-які проблеми чи то з кількістю піднятого на-гора вугілля, чи то з відвантаженням його спожи­ва­чам, чи то збої у роботі зба­гачува­льної фабрики відразу впли­вають на наші по­каз­ники. Але зауважу, що й ванта­жообігу в 1,9 млн тн/км у жовтні дос­татньо, щоб  під­при­­ємство спра­цю­ва­ло з позитивним фінансовим рез­уль­­­татом.

Господарка у шахтарської залізниці чимала: 70 км залізничних колій, п'ять стан­цій,147 стрілочних переведень та 40 переїздів. Постійно 22 години у добу в  роботі два локо­мотиви ТМ-2. А також 207 напівва­гонів,  14 вагонних ваг, два крана на залізничному хо­ду та інша ко­лійна техніка.

Найбільш гостро стоїть питання з ва­гон­ним парком. За словами началь­ника ВТУ, вагони виготовлені більше 40 років тому, постійно перевозять ду­же абразивну гірничу масу, тому кузови по­требують систематичого віднов­лен­ня. А метал, що переважно йде на ре­монтні роботи, дуже дорогий. Але лише у жовт­ні силами депо виконаний ре­монт 38 напіввагонів. Також у власному депо  здійснено  ремонт  локомотива. Ра­­ніше залізничну техніку обслуго­ву­вали в де­по "Львівзахід", проте про­фе­сійний рі­вень фахівців ВТУ дозволяє ви­кону­вати  усі   роботи  на місці,  що сут­тєво  еко­­номить  кошти.  Варто  від­дати на­лежне керівнику служби рухо­мого скла­ду Вадиму Лакіну, завдяки його організаторським здіб­ностям ста­бі­льно працюють локомо­тивні бригади та ремонтний цех. Дос­від­чений брига­дир Ярослав Блонський, працівники Богдан Нес­тор, Юрій Ва­колюк, Во­ло­димир Зале­сь­кий, Андрій Гріца - це золотий фонд основної нашої служби, заступника начальника депо з ремонту рухомого складу Михайла Тим­ківа до Дня шах­таря за багаторічну добро­совісну пра­цю відзначено нагруд­ним знаком "Шах­тарська слава" І ст., а по­мічника ма­шиніста тепловоза Та­ра­са Сав­рука до Дня залізничника - зна­ком "Шахтарська слава" ІІІ ст. Відзнаку "Шахтарська гвардія Гали­чини" отри­мав до профе­сій­ного свята й заступ­ник начальника з охорони пра­ці та без­пеки руху Воло­димир Пі­сочнюк.

Велике  навантаження  на пра­ців­ників служби  колії, де  начальником Олександр Федорчук.  Щодня вони ви­конують заміну шпал, рейок, підбивку, профілактичний ремонт залізничних шляхів, очищення їх від бруду, приво­дять у належний вигляд станції. Зараз триває капітальний ремонт - заміна 800 м залізничного полотна колії, що веде до шахти "Відродження", який координує головний інженер ВТУ Вік­тор  Лакін. Цьогоріч  до  професійного свя­та за сумлінну працю отримали нагороди такі працівники цього під­роз­ділу як Зеновій Козяр, Олександр Ко­цур, Олена Лакіна, Ганна Ликова, Сергій Боргуш. До Дня захисника Ук­раїни відзначено цінним подарунком - наруч­ним годинником від Львівської терор­ганізації Укрвуглепрофспілки учасника АТО, монтера колії Сергія Парія.

Відповідальна робота у начальни­ків та чергових по станціях,  диспетче­рів зі служби організації руху, яку очо­лює Олег Шатунов. До Дня заліз­ни­ч­­ника за  добросовісне  ставлення до своїх обов'язків відзначені Василь Гу­пало, Іван Остапович, Роман Хлип­няч та Ярослава Турко. Обслугову­ванням належної до Управління ТЕЦ, стрілоч­ними переводами та сигналіза­цією ко­лії займаються працівники служби СЦБ і зв'язку під керівництвом Ігоря Бірбана, де тон у роботі задають Сергій Югач та Ігор Котик.

Уже багато років у колективу ВТУ є добра традиція - зустрічати профе­сійне свято по-спортивному. Й цьогоріч залізничники їй не зрадили. У змаган­нях, що зібрали чимало вболіваль­ни­ків, найкращим тенісистом став елект­ро­­монтер СЦБ Олександр Бойцун, по­мічник машиніста тепловоза Андрій Пі­сочнюк спромігся найбільшу кількі­сть разів підняти гирю, у шахах і шаш­ках перемогли машиніст тепловозу Ігор Котик та помічник машиніста Тарас Сав­рук.

Марія ЛУЦЕНКО

На фото: (зліва направо) нача­ль­ник депо Леонід Шелест, слюсарі з  ремонту рухомого складу Василь Пе­­­лех, Володимир Вихор та маши­ніст теп­ловозу Сергій Чупахін.

: | Додав: admin | Рейтинг: 5.0/1
Зробити безкоштовний сайт з uCoz